Thursday, December 2, 2010

seronoknya second sem

sem 2 ni mmg best la kan. total subject aku amek ade 7. gila babi ke apa. sekali lecture satu chapter habis. kalau byk byk camni boleh padam kepala hotak aku ni. so hobby aku sekarang ade lah study. mmg terbaek kan. so untuk hilang kan boring study ni aku stalk page chicks uitm ni. nampak comel je gambar aku save masuk dalam lappy aku. *saya bukan pervert. alah saja saja je save. bukan buat apa pun. *serius. celaka lah kepada sesiapa yang bersangka buruk. balik kepada soal pelajaran. sem 2 ni bertambah best sbb tutor math ngn chemistry aku dua dua pregnant. ye lah diorang pon boleh la mengajar ikot mood diorang je kan. yang chem ni x pernah nak senyum. gila kerek kaw pye. kalau boleh nak je aku penampar muka die. x pon pin kan mulut die ngn pipi die so that die akan senyum sentiasa. aku mmg x suka lagi tenaga pengajar yang pregnant. mesti nak marah marah je. pergh mmg amat mencabar sem 2 ni. kena belajar dengan tekun dan sabar. kalau x sabar aku tampar perot lecture aku tuh. hisshhh

No comments:

Post a Comment