Sunday, December 12, 2010

kenapa mesti macamtu

hurmm. harini rasa cam x best je kan. bgn pagi pagi dah kene maki. pastu rokok pulak kene rembat ngn pak guard. tapi yg paling touching skali aku pye kasut futsal koyak. cibai ouhh. dah tiga tahun kot aku pakai kasut tu. byk skill skill aku tersimpan dalam tu. skarang dah koyak maka skill aku pon koyak. disamping itu,  poket saya pon akan koyak untuk membeli kasut baru. kalau mak saya tau muka saya pon koyak kena sepak. ketidak puasan hati ini dituju kepada pihak uitm kerana melengah lengah kan kemasukan duit elaun saya. geng geng bendahari uitm main kutu dengan duit kami. booo.

cukup dengan tomahan kepada pihak uitm. skarang calon kasut kasut aku :D 


nike ctr360. style sbb fabregas pakai. mmber mmber aku cakap aku main ada gaya fabregas. whatever 


nike5 T-7 mmg bergaya kat kaki aku. aku pon tak tau kenapa.


kaler nike5 bomba finale mmg mantap


pelik dan menarik, lunar gato safari




nike5 elastico mmg sedap dipandang dan sedap mengoyakkan poket

kalau aku ada byk duit mmg aku sambat suma kasut kat atas ni. tapi tak pelah, saving skit lah kan. kasut lama aku dihantar repair sbb nanti nak transfer skill tu kat kasut baru. rawrrrr


No comments:

Post a Comment