Saturday, November 20, 2010

ouh yeah

mulakan pagi anda dengan senyuman. itu kata kata daripada orang gila. penah ke korang bangun pagi pastu sedar bahawa korang tengah senyum? kalau room mate ak ade yang mcm tu, aku akn bgn dulu before dia bgn. bukan sebab apa, kalau dia bgn je ngn muka senyum tu ak terus tumbuk dia kat muka kuat kuat. kalau korang tye sebab memang takde la sbb aku saje je nak tumbuk muka room mate aku.

saje je tulis post ni sbb ape pon aku tak tau. aku rasa di atas sebab yang aku tak tau lah aku buat post ni. x pon aku post ni tanpa pengetahuan aku. haa. kan da complicated sekarang. ke x cukup complicated lagi? kalau nak lagi complicated kau terangkan kat aku pasal thermodynamics. aku rasa tu lagi complicated. tak cukup complicated lagi? cibai lah, tau lah pandai kan, nak buat kerek pulak kat blog aku ni. tapi aku rasa lah kan golongan paling complicated adalah gay. kenapa diorang gay hah? apa masalah diorang sebenarnya. haaa, masalah diorang tu lah yang complicated. tapi kalau korang tye gay paling kool sekali mestilah neil patrick harris. x knal ke? search la kat google, kompem jmpe. cbe korang try nih, bukak google pastu search for google. korang tengok apa kluar. klik kat website atas sekali yang keluar. pastu mesti keluar google. pastu type lagi google and search. buat mnde yang sama ni untuk 3 hingga 4 jam. lepas tu tgk muka korang kat cermin then tumbuk muka sendiri kuat kuat. yelah, korang dah buat mnde bodoh macamtu mestilah dapat hukuman yang bodoh daripada orang bodoh tu sendiri.

haha babi da start mengarut dah. sem 2 nak start da. wish me luck :)

No comments:

Post a Comment