Thursday, October 28, 2010

Boring

cuti lama lama ni buat aku rasa nak belajar lah pulak. tapi bila belajar mesti ade exam kan. exam amat menakutkan. tapi ak suka sebelum start exam. ketua pengawas akan membuat lawak berbunyi "SESIAPA YANG INGIN PERGI KE TANDAS SILA ANGKAT TANGAN. PARA PENGAWAS AKAN MEMBANTU ANDA" gelak sorang sorang jap dan berfikir. apa yang diorang bole bantu? kalau nak kencing diorang tolong pegangkan ke? . sbb tu lah aku tak penah pegi tandas time exam.

duit pon punca cuti ak boring. dah takde duet mcamane nak enjoy kan. ak pon agak lembu apabila menghabiskan duet elaun awal awal. kalau tak bole pegi melancong doe. mcm byk pulak kan duet elaun tu. haha. aku rasa ni cuti paling boring pernah aku jalani sepanjang umur hidupku. tak tau nak buat apa. cuak dengan result final yang mana final haritu aku buat mcm jawab soalan banci je.

Q: apakah maksud kaler merah dalam bendera MALAYSIA ?
A: Ianya bermaksud kita hidup dalam peperangan dan konsep 1 MALAYSIA langsung tidak relevan 




ni pulak antara aktiviti cuti. maen game yang bertajuk DotA. bagi orang yang tak reti main maksud dota adalah *dunia orang tanpa awek.* diorang jeles sbb tak reti maen lah tu. tapi bagi remaja berwawasan seperti aku. maksud dota lebih cenderung kepada *dia orang tak macam atan* (masuk tak?) game ni mmg cute. apa yang kita perlu buat hanya bunuh orang lain dan bergembira. seronok kan? 


antara tv series yang mmg feveret aku. tajuk dia HOW I MET YOUR MOTHER. ape yang buat cerita ni best sbb aku suka tgk NEIL PATRICK HARRIS. sumpah mamat ni kool. buat lawak mcm setan and perangai die mmg setan. dalam real life die mmg kelakar pon. tapi dia gay lah. gay selalu kelakar kan. apa yang diorang buat eh? haha. kalau rasa nak tgk cerita ni bole la dload kat sini eh.----> sini lah nak dload movie sesuka hati pon boleh. movie kat sini ada dalam pelbagai format. sebaragn pertanyaan boleh la tye saya eh :D:D

haihhh. sangat bosan dan tak tau nak tulis ape dah. tolong la bg cadangan nak buat apa cuti cuti ni. ade 24 hari lagi kut. kalau x nak bagi cadangan pon boleh la bank in kan duit kat dalam akaun ni 06050078893527. ni number akaun betol okay. so tolong la derma kat saya agar cuti ini boleh dinikmati ye. haha.

1 comment: